My Ads Test

Monday 25 August 2014

Shawl Tutorial - chest covered turban style

Haii. Assalamualaikum semua! ^,^

Does anyone here heart turban hijab style put up your hands!!! :pp (krikk kriikk krikkk) ..ehem. Okeh, so this is my second video for hijab tutorial ... >.< ..My focus is specially for those yg ade masalah nak gayakan shawl yang berbidang besar (panjang dan lebar)..lebih kurang kes camni la; Alaaa....suka sangat color dia..tapi besar sangat laaa.Hukhuk..Or, alaa, panjang nyaa.tak kemas laa..Hukhuk :p

Sebenar-benar nya..lagi seronok menggayakan shawl yg berbidang besar. Lebih selamat gituu ;) ..nak pusing berapa kali pun bolehhh,Eiceh ;p

So ladies.......gear up! Get ready to style......! ^,^

 
Good luck and hope you enjoy the tutorial. I'm quite new in this 'business' soo..really need your support :') ..please subscribe to my channel and if possible do let me know what you think yeahh ;) ..
Bye!

No comments:

Post a Comment